Smugglarhajk för Äventyrarna den 14- 15 september på Österlen

24 april, 2024 av Peter Wilhelmsson
Hej
Nu är det dags att anmäla till årets Smugglarhajk! Spännande äventyr utlovas, på en vandring på natursköna Österlen under två dagar. Vi kommer att stöta på mystiska personer, och behöva gnugga geniknölarna för att lösa olika uppgifter. Vågar du hänga med?
Starten går av stapeln vid Brösarps station 14/9. Vi kommer att bli tilldelade en starttid, så återkommer med det. Avslutning söndag eftermiddag 15/9, återkommer med plats och tid så fort vi fått mer info. Var och en ansvarar för att vara på plats i Brösarp i tid. Samåk gärna. Vi kommer att vara tillsammans med Rydsgårds scoutkår, som förra året.
Kostnad: 450 kr som sätts in på kårens pg 37 15 26-5 senast 31 augusti. Märk med scoutens namn.
Anmälan sker i formuläret nedan. Senast den 29/4 vill vi ha in Er anmälan
Anmälan är bindande och vi kommer inte att ta emot några efteranmälningar till detta evenemang.
Arrangemanget står Södra Skånes scoutdistrikt/Djupadals scoutkår för.
Har ni frågor så kontakta mig, Jenny, på 0763484212, eller jenny.rausbo@gmail.com

Anmälan är stängd